11:22

Tipico sikrer sig Peter Schmeichel

I fodboldverden starter transfersæsonen først om en måned, men den tyske bookmaker Tipico har allerede sikret sig årets signing i betting verden. Peter Schmeichel blev i fredags præsenteret som ny ambassadør for Tipico.
 
Tipico har de seneste par år gjort sit indtog på det danske marked, og deres rød-hvide logo kan ses i betting butikker rundt omkring i hele landet. I fremtiden vil Tipico også forbindes med Peter Schmeichels velkendte hvide manke og dertilhørende røde næse – som han sang i den berømte fodboldslager fra EM i England i 1996. Peter Schmeichel og Tipico har underskrevet en tre årig ambassadør aftale.
 
Hvis du er interesseret i at se hvad det er for en bookmaker, som den fem dobbelte engelske mester med Manchester United, bliver ambassadør for, så giver Tipico en odds bonus på 100 % ved tilmelding.
 

Tipico & Peter Schmeichel
© Tipico

 

Keeper trio vogter buret for Tipico

Peter Schmeichel bliver en del af et hold bestående af tre tidligere topmålmænd, som skal markedsføre Tipico. Schmeichels rival til titlen som verdens bedste målmand Oliver Kahn er ambassadør i Tyskland og Rapid Wiens tidligere målmand Michael Konsel repræsenterer Østrig.
 
”Jeg glæder mig meget til samarbejdet med Tipico – og er stolt over at være ambassadør for en seriøs bettingudbyder som dem. Det bliver sjovt at arbejde sammen med mine gamle kollegaer. Nu er vi ikke længere konkurrenter, men vil arbejde sammen for at udbrede brandet Tipico” udtaler Peter Schmeichel.
 

Vinterkampagne i vente

Tipico tilbyder i øjeblikket nye kunder 1000 kr. i velkomstbonus, og ved præsentationen af sit samarbejde med Tipico uploadede Peter Schmeichel desuden et billede af Oliver Kahn, Michael Konsel og ham selv iført farverig julesweatere, som markerer at de alle tre kommer til at optræde i en julekampagne på dansk TV.